29 oktober 2009

Svininfluensa armen

Inatt på jobbet har jag ont i min arm. Jag fick en hel gris i armen i morse då jag tog influensavaxinet...Nä skämt osido jag har ont i armen men det gjorde inget ont att ta den.
När jag hämtade Ida och Klara så sa fröknarna att imorgon kan dom komma utkläda om dom vill det ska firas halloween. Ida har ju sin snövit klänning som hon tycker sticks men hon ville ha den så vi tog fram långarmad tröja hon kunde ha under och tajts. Glömde säga till D att ta kort imorgon men men..

Klara däremot får gå i vanliga kläder.. Tänkte först att hon kunde vara ko och gå i sin ko pyamas men det fick bli vanliga kläder. Ida börjar känna att hon är stor nu och vill göra lite svårare saker som att bära en tallrik med fil i trappan men det gick utmärkt hon var så stolt..

Nepp nu blir det lite mer jobb..

Inga kommentarer: