04 oktober 2009

Morgan 2år

Igår när vi vaknade så var vi på fixar humör men vi han inte så långt då jag skulle iväg och göra slingor vid 11 tiden. Det var skönt att sitta och bara slappa lite. Farfar kom och åt lunch med D och barnen medans jag var borta.
När jag kom hem så blev det ombyte och iväg och hämta gammel. Väl hos Morgan fick vi god mat och tårta.
2-åringen

Morgan och Ida


Lika eller kanske inte..

Gosiga barn äter tårta Ida ville ha en tredje bit men jag tycket två räckte.

När vi kom hem så hade vi farfar på besök som skulle sova över. Vi åt god mat och jag somnade på soffan vid tio.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Vilka sötnosar. Sådant silkehår ni har båda två.
Kram Bodil

Bodil sa...

Vilka sötnosar. Sådant silkehår ni har båda två.
Kram Bodil

jessica sa...

Kikar in, såg Din adress på FL