26 oktober 2009

Heldag så att säga...

Imorse ringde Hugo och frågade om han fick komma och leka med Ida det kunde han ju eftersom vi hade tänkt att träffa Sofi men regnet fick oss att stanna hemma. Så Jessica, Hugo och Emil kom och det blev lek och lunch ihop. När Klara och Emil sovit så ville de tre största bada.


Hade ju gärna också badat varför får jag inte tänker Emil..(för ostadig)


När dom vid två tiden åkte hem så packade vi in oss i bilen för att åka och handla inför mitt barnklädesparty. Men jag tog vägen förbi Sofi och lämnade tjejerna där så jag fick handla ifred. När vi var på väg hem igen så somnade Ida inte så oväntat i bilen... Väl hemma igen så blev det ju fixa för hela slanten så det fick bli Mamma mia filmen för Ida och Klara som var nöjda med det.

Nu sitter jag här kl tio och har haft me and I klädparty med god fika med goa tjejer. Charlotta som min säljare heter hade med sig sin lille 6 månaders kille, mysigt.

Roland var här och hjälpte Daniel natta tjejerna fast mesta var han nog sällskapsjuk då Birgitta var på symöte. Men vi tar ju gärna emot farfars besök..Tjejerna blir så glada när han kommer.

Inga kommentarer: