30 september 2009

Idag åkte jag och Klara och lämnade Ida på dagis då lillan har lite prickar runt munnen. Ida tyckte det skulle bli spännande att få gå tilldagis utan lillasyrran och Klara som alltid vill med mig hem ville vara kvar idag...


Hon och jag åkte och handlade mat till vårat kylskåp som gapade tomt. Väl hemma igen så plockade vi äpplen och lekte ute tills det var dax för lunch ville ju ha henne trött så vi kunde sova länge då jag skulle jobba. Vi sov till ett då det ringde på dörren och det var två tjejer som ofta ringer på och frågar snällt om dom får ta äpplen. Väldigt artigt men jag har sagt att dom får det typ 10 ggr nu och just idag ville jag inte bli väkt. Men men nu var vi vakna.

När vi hämtade Ida så åkte vi direkt ner till Frillesås till deras kompisar Julia och Elsa. Det var ett mycket roligt återsende då vi mammor börjat jobba igen så det är mycket svårt att få till dagar då vi kan ses. Vi åt middag där och vär hemma lagom till sju. Pappa nattade dom medans jag försökte vila.

Bodil mår efter operationen bra men trött fick jag raporterat av pappa underdagen.

Inga kommentarer: