16 september 2009

Det blev en liten pojke Adam är storebror.


Jenny och Joel fick en liten pojke idag vid lunch tid. Han väde 3950 och var 51 cm lång. Vet inte så mycket mer men hoppas på att jag får prata med dom imorgon.

När jag kom hem imorse så målade jag mitt fönster en gång till. Somnade ganska så fort därefter. Men vaknade vid 12 inget sms från Jenny = ingen bebis ännu. Jag låg och halvlurad i sängen ett tag men vid 13.30 tog jag bilen till Coop och handlade. Klaras blöjor på dagis var slut. Väl där så kom smset om att gossen var född härligt. Fick handlat det jag skulle och åkte hem och lagade den cryolska grytan vi skulle ha till middag.

Roland kom förbi på en kopp kaffe och följde sedan med och hämtade tjejerna på dagis. Dom blev så glada att han var med så dom sprang förbi mig och kramade honom istället. Jag berättade för Ida att Adam blivit storebror. Får jag se bebisen nu då sa hon. Inte idag blev mitt svar.

Grytan åts med god aptit av hela familjen. Efter detta kom Måns och Nettan in och lekte tills det var dax att sova. Ida hade svårt att somna, imorgon blir det bara 30 min sömn för den damen.

Inga kommentarer: