03 september 2009

Idag har vi haft en väldigt mysig dag..Ida har pratat mycket om sin gammla fröken Anna-Lena på Skogsallén så idag på förmidddagen åkte vi dit och hälsade på. Alla barn blev så glada när Ida kom. Hon fick kramar och pussar av alla. Alla ville leka med henne gunga och cykla han hon göra. När vi gick därifrån frågade jag henne om hon hellre hade velat gå kvar där jag var lite rädd för svaret... Men svaret var nej så det känndes så bra.

Efter det var vi på marknaden en stund och tittade. En fika på hantverkscaf´et där Theresa jobbar var mysigt.

När Klara ville sova gick vi bort till Kungsmässan en sväng. När vi satt där på en bänk och vilade lite sa Ida att mina skor är för små mamma.. Jag sa Ida dom är ju ganska nya det kan dom inte vara det är storlek 26.. Så vi gick upp till skoaffären där vi fick konstaterat att hennes skor var för små...
Hon är jätteglad för sina nya skor storlek 28...

Innan vi åkte hem blev det en liten fika hoss Theresa så att flickorna får umgås lite med hunden Lucas..När vi sedan kom hem så blev det middag och lek med farfar som kom förbi en stund.. När jag borstade Idas tänder sa hon mamma sluta min kropp är jättetrött jag måste sova..

Och nu ikväll har jag tränat på min roddmaskin..

Inga kommentarer: