08 september 2009

Klara 19 månader

Idag blev Klara som sagt 19 månader lika gammal är hon nu som Ida var när vi fick Klara..Ida känndes mycket större våran Klara är ju nästan bebis...Idag har vi varit på den kommunala öppna förskolan här i Fjärås. Kul att ha något att göra de dagar som vi är lediga. Vi målade, lekte och fikade.. När vi kom hem var dom trötta Klara sov en bra stund men Ida och jag bara vilade..

Hela eftermiddagen har vi varit ute och lekt med grannarna. En tjej som bor i några hus lägre ner som snart fyller 4 träffade vi för första gången idag..Vi har cyklat, gungat, matat kaninen, klappat hästar det har ju varit helt underbart väder ute.
Farfar har varit här och fikat också.
I kväll frågade jag Ida om jag fick sova bredvid henne jag var så trött.. Men mamma det går ju inte du måste ju passa pappa..


Grannarnas kanin.

Patriks nya leksak mycket poppis..

Jag och Nettan har tränat på roddmasinen ikväll. Daniel var med nere och tränade den som inte rodde med annat bra för kroppen.

Imorgon blir det dagis för tjejerna. Jag ska vila mig en natt på jobbe är på G imorgon..

Inga kommentarer: