01 september 2009

Pigga och glada barn

När jag skrav sist på jobbet var det rätt lungt men framåt 4 tills dess att jag gick hem så var det helt galet mycket att göra.. Två super dåliga patienter fick vi och dom vi redan hade var och blev oroliga när det blev rörigt på avd.

Men men jag kom hem vid 7.30 och fick iväg tjejerna till dagis lagom till frukost.. Sedan stupade jag i säng kan jag lova. När jag vaknat och fått cyklat iväg till dagis så möttes jag av fröknarna som sa att det hade varit en super dag för tjejrna. Skönt det...

Klara testar fina skor
Väl hemma så blev det lek ute med Måns innan middagen. Ida skulle bråka lite om att maten var för varm.. Hon gillar att bråka om det.. Men efter 40 minuter så började hon äta.. Och det gick rätt fort att äta, Peter och Sandra kom besök så då var det ju inte lika kul att bråka längre..

Så Ida och Sandra lekte länge, lite väl länge kanske kommer nog ha en trött tjej imorgon.Farfar har varit här ikväll då farmor har varit på symöe.
sandra och Ida myser lite

Inga kommentarer: