06 september 2009

Söndag i Kvibille..

I morse när jag kom hem så möttes jag av pigga tjejer som vaknat vid 7 tiden. En pigg pappa också faktiskt. Jag gosade lite med dem alla innan jag skyndade mig ner i källaren för att sova. Skulle ju inte sova så länge vi skulle försöka åka till kvibille kl 12. Jag somnade väldigt fort och var inte för pigg när jag vaknade..Men kl 12:15 satt i bilen.
Flickorna somnade fort i bilen, vill ju vara pigga när det är morfar lek på G. Först blev det lunch, sedan tyckte morfar att tjejerna skulle följa med honom ut och vattna godis träden som såg lite torra ut.

Vattnar

Nämen ser ni..

Se vad lite vatten kan göra

Sedan vattnades det lite överallt.. och det kan ju ge resultat så lite längre bort...



Inte dumt alls
God äppelpaj fick vi innan det var dax att åka hem. Jag skulle ju klippa gräset..

Myser med Bodil

Pepsi är min bästis

Jag gillar morfar
Tack för en mysig eftermiddag.
Kramar och pussar till Bodil och många BRA tankar.

Imorgon blir det öppnaförskolan första gången efter sommaren KUL..

Inga kommentarer: