22 september 2009

När jag körde hem från jobbet på måndag morgon så kom jag till värsta bilkön inte alls roligt när man bara vill hem och sova..Väl hemma så somnade jag fort men sov oroligt vet inte varför men så blir det ibland.

Uppe och åt lunch vid 12 och låg sedan i sängen tills 15.30 då Nettan knackade på och ville ha sällskap när hon fikade.. Sedan blev det bråttom jag skulle ju hämta tjejerna kl 16. Dom hade haft en super dag på dagis Ida ville inte gå hem, Hon tyckte inte hon varit där så många timmar. 6:20-16 tycker jag är länge..

Klara får full uppmärksamhet av alla barn på dagis de vill leka med henne och några har dom fått säga till att dom INTE får bära på Klara hela tiden.. Får väl se om hon är lika poppis om 5-6 månader..Jag hade kurs med fröknarna hur Klara gör när hon inhalerarar det är lika bra att hon gör det en eller två ggr/dag där också. Men jag frågade om hon orkar vara med hela dagen och det är inga problem.

Ett par turer med grannarnas Segway blev det innan middagen väldigt roligt tycker dom att det är att åka med. Jag ville åka själv lite men det tyckte inte Ida var något roligt förslag.

Mormor och Hans kom förbi och hämtade önskelistan som dom kan titta på när dom är i Kina i två veckor. Och för att krama tjejerna lite extra innan avresan imorgon.

Inga kommentarer: