09 september 2009

I morse vaknade tjejerna tidigt så vi han med både det ena och det tredje innan dagis. Klara blev så ledsen idag när jag lämnade det var lite jobbigt. Kanske för många lediga dagar ibland..Ida hade bråttom bråttom in.. Skulle ju leka..
Väl hemma igen så vilade jag inna det blev lunch på storgatan med Roland, Sofi och Elsa. Efter detta så blev det att försöka sova igen med det är lite svårt just nu. Har ju tankarna hos Bodil för det mesta.

När jag hämtat tjejerna så blev det lek ute med en gång. Ida fick köra Måns fyrhjuling hon var så glad.. Och jag hadde inte kameran med mig. Mormor kom förbi på eftermiddagen för att hjälpa mig lite, Daniel skulle klippa sig. Mormor och tjejerna var på lekplatsen och sedan lagade vi middag ihop.
När det sedan var dax att sova så somnade Klara fort men stackars Ida var vaken tills 20:30 ingen rolig dag för henne i morgon. Så nu är det slutsovit de dagarna som hon bara går mellan 9-15. När hon går dit kl 6:20 får hon gärna sova en stund.

Ja jag är ju på jobbet nu inatt ska jag skriva en liten lista på saker jag önskar mig när jag fyller år.. Inte dumt alls nu när man har hus äntligen igen kan man önska sig saker..

Bodil vi kommer snart och hälsar på igen.. Kram

1 kommentar:

Bodil sa...

Tack för hälsningen. Ni är så välkomna!!
Kram Bodil