11 september 2009

En extra natt på jobbet.

Idag sov vi länge ända tills 6:45 då Klara vaknade av att det var lite blött..Tänk jag tycker det är länge att sova till 7.. När vi fixat klar så cyklade vi bort till dagis. Ida var glad som vanlig och lillan ledsen.. Men dom säger att det går väldigt fort över.

Hem och fixa med tvätt och lite annat. En sväng till Kungsmässan blev det också och sedan mataffären innan jag åkte hem för att vila. Men tiden rusan snabbt iväg när man är själv hemma. När jag hämtat tjejerna så stannade vi vid lekplatsen. När vi var där så ringde Daniel och frågade om det var okey att Peter och barnen kom och sov över hos oss inatt. Och för min del var det helt OK jag skulle ju ändå jobba.

Så när jag åkte till jobbet ikväll så var det huset fullt. Klara sov hon är ingen kvällsunge. Men Ida och Sandra lekte för fullt.

Inga kommentarer: