16 september 2009

Fönstermålning

I morse efter jag lämnat TVÅ glada tjejer på dagis. Så började mitt måla fönster projekt. Grundarbetet tar u mycket mer tid än själv målandet. Men bra blev det
och skillanden var ju enorm. Det komer bli väldigt bra när jag är klar med alla fönstrena i vardagsrummet. Tapetsering och inredning hade ju varit kul att få klart snart. Målet hade ju varit min födelsedag men jag har nu släppt detta. Huvudsaken är att det blir klart till nyår.

Sedan skullle jag ju vila så det blev bingen ett par timmar men ingen sömn direkt. Telefonen ringde lite och det är ju mitt egna fel att jag inte stänger av den. När jag hämtat tjejerna så blev det lekplatsen med Idas kompis Alice. När jag vid halv fem tiden kom hem så var ju tjejerna hungriga så det fick bli plättar. Medans vi satt och åt kom Måns in och ville gå til lekplatsen med oss. Inte oss emot det var ju underbart väder ute.

Nu är jag på jobbet och ska jobba två nätter. Imorgon blir det svårt att sova Jenny och Joel ska ner till varberg 8:30. Bebisen ska komma ut med kejsarsnitt..

Inga kommentarer: