29 september 2009

Imorse vaknade vi ganska tidigt och jag tänkte detta blir en lång dag inga planer alls. Men det blev en händelserik dag. Vi åkte på öppnaförskolan på Skansen i KBA. Ida lekte, pysslade och trivdes även om vi inte varit där på ett år. När den var slut vid 12 tiden gick jag och Ida åt glass på stan medans Klara sov.
En sväng till Sofi och lämnade en jacka tilll Elsa.
När vi om hem så åt tjejerna mellanmål och jag laga middagen vi skulle äta sedan. Sedan gick vi hem och lekte hos Idas kompis Alice.

Middagen åt snabbt upp av Ida för hon skulle leka med Måns efter middagen så vid sex tiden gick hon ut igen. Och kom in trött, smuttsig och hungrig. I morgon ska hon till dagis medans jag har Klara hemma hon har prickar runt munnen som jag inte vet vad det är.

Bodils op har gått bra idag men det var en lång och stor operation. Pappa har varit där och pratat med sköterskan på UVA.

Inga kommentarer: