01 september 2009

Trötta små tjejer..

I morse när jag kom hem så åt jag en god frukost innan jag somnade... Det hjälpte jag sov väldigt gott. När jag vaknat så var det dax att hämta tjejerna.

När jag kom så var dom ute och lekte. Fick berättat för mig att dom hade varit väldigt trötta idag. Ida hade inte alls varit med på noterna och bråkat en del. Klara hade också haft en trött dag.. Kan vi ha gjort för mycket i helgen? Eller är det för tidigt för dem att gå till dagis kl 6? Ja ja det är inte mycket att göra det är ju så här det är.. Dom slipper ju vara på dagis 5 dagar i veckan i alla fall..Ja det var en mammas dåliga samvete som talade där..

Men hur som helst kände jag att dom borde få ha en bra dag i morgon ialla fall. Så jag ringde mormor för att höra om hon kunde komma på morgonen så jag kunde köra dem till dagis när jag kommer hem. Lite senare blir det ju..Men som roligt är så har hon fått ett jobb på Aranäs skolan ett par dagar så det gick inte. Men Hans kunde så han kommer till oss tidigt imorgon..Inte dumt alls att ha en bonus morfar.

Ja jag jobbar ju inatt igen så jag kanske skulle ta och återgå till det...

Inga kommentarer: