18 september 2009

Härliga fredag

Efter en tuff natt på jobbet kom jag hem till två goa och glada tjejer. Mormor var ju här och lekte med dem så att de slapp gå tidigt till dagis. Mormor följde med till dagis och lämnade tjejerna så att hon vet hur det går till där.

När jag kom hemigen så tog det inte lång stund innan jag sov. När jag vaknade igen så vaknade jag till ett underbart väder.

Hämtade tjejerna och hem och lekte med Måns. När pappa kom hem så klippte jag gräset. Ida och Måns lekte inne tills det tydligen hade målats med kritor på kökssoffan....
Till fredagsmys ikväll ville tjejerna ha ättiksgurka.. Vi hade lämnat äpplen till Martins farmor och fick heminlaggda gurkor i byte inte dumt.


Mumsigt tycker Ida tog slut på 10 min ville sedan ha ännu fler men det får bli imorgon.

Gottigt

Nu ska tjejerna snart sova så vi kan ha mysfredag. Härligt jag har jobbat två fredagar och nu tre nätter så ikväll blir det mysfredag äntligen.
Klara har snuva och en släng av förkylningsastma så idag har vi inhallerat jätteduktig är hon.

Inga kommentarer: