24 augusti 2009

Både Ida och Klara sprang in på dagis idag.. Ida plev presenterad för en tjej som haft sommarlov tills idag.. Hon är lika gammal som Ida och har varit ensam 3 årig tjej där ett tag så hon blev så glad att Ida skulle börja.

Jag åkte hem och tog en sväng till tippen och sedan blev det hem och sova det gick bra. När jag hämtade flickorna klockan tre så blev Klara jätte glad. Ida däremot var mindre nöjd. Som tur var hade jag fixat lek date med Neo så det kunde jag locka med. Fröken berättade att det var pytt i panna idag till lunch, Klara hade fått syn på rödbetorna så i henne fick dom ingen pytt bara rödbetor och det var MÅNGA tydligen...

Vi cyklade och lekte med Neo och Noha en stund sedan blev Klara hungrig inte så konstigt kanske med bara rödbetor i magen. Så hem och laga middag, pappa hade lite extra att göra på jobbet så han var hemma sent. Men som tur var kom farfar förbi och hjälpt med matning. Efter lek ute med Måns som även bjöd på glass idag nattade han även Klara som somnade på 1 sek...Ida somnade kort därefter..

Nu ska jag snart åka till jobbet så imorgon är det tjejernas första tidiga morgon.... 6:20 är tanken att dom ska vara där..

Inga kommentarer: