05 augusti 2009

Ida hemma igen

Ida har varit 5 dagar i Kvibille hos morfar och Bodil. Hon har fiskat och sett båtar och haft skattjakt ännu en gång så har hon haft det hur mysigt som helst. TACK. Titta gärna in på Bodils blogg så får ni se fina kort. Igår när jag körde ner för att hämta Ida så tog jag vägen om Ullared för att köpa regn kläder till Klara hon är ju lite kort så det blev ett i storleken 74/80.

När jag sedan var på väg igen i bilen så ringde min mobil. Jag hade glömt min handväska i kundvagnen. Tänk vad skönt att det finns ärliga människor. I väskan fanns hela plånboken och våran kamera.. Tänka om det hade varit borta. Huuuaaaa.

Pappa Daniel är som sagt pappaledig nu så vi grejar och fixar lite. Idag blir det IKEA en runda och sedan ska vi npg ha Anders och Katarina på grillkväll. Just nu leker Ida och Jonna så jag kan blogga lite. På måndag får vi äntligen internet ska bli så skönt.

Ha en en bra dag. Det ska vi det är ju äntligen soligt igen.

Inga kommentarer: