06 augusti 2009

Bloggar från Fjärås Blåklintsväg

Idag äntligen idag har vi fått internet. Jag har så många kort jag vill visa er vi får se vad det blir de närmsta dagarna.

Idag har vi varit på stranden med Sofi och barnen en jätte härlig dag. Vi har badat och solat och fikat hela dagen. Jag mamma Karin har bränt mig lite i solen. Den tar väldigt när man inte sitter still så mycket.
Senare på kvällen gick jag min promenad över Fjärås Bräcka med min "ny gammla" vän Nettan. Det är min granne som jag gick i gymnasiet ihop med. Vi bor rakt över varandra och hon har en son som heter Måns snart 3 år och Anton 9 år. Vi umsås en hel del. Klara älskar deras kanin snuffsan. På tal om det Klara älskar alla djur..


Jag ska jobba fredag och lördag natt denna helgen.

1 kommentar:

Olivia sa...

Jippie, välkommen online!
Jag väntar med spänning på bilder, alltid kul!
Kram o jobba lugnt i helgen!