16 augusti 2009

Söndags mix

Nu sitter jag på jobbet och här är super lungt jag är RÖd som det heter då ska man se till att alla får fika och kommer ut ur vak rummen m.m.. Men vi har få patienter och där av väldigt lungt inatt.

Innan idag så åkte vi från stugan tidigt, så jag skulle kunna få sova hemma innan jobbet. Ida ville inte med hem från stugan så hon stannade där och Sundins körde hem henne sedan.

När vi kom hem så började vi med lunchen och Thersa, Dea och William tittade förbi en kortis på väg ner mot skåne med W.

Efter lunch sov hela familjen till halv 3. Efeter detta tog jag tag i gräsklippning. En cykle tur tog vi också för att mäta min och Nettans promenad med Daniels mätare på cykeln..4.3 km var det.. Oj vad det blåste på bräckna idag.. När Ida kom hem tog vi det väldidgt lungt och gjorde inte mycket..

Inga kommentarer: