29 augusti 2009

Vi vaknar tidigt nu för tiden Klara vill inte sova mer än till 5.45 inte roligt men så är det.. Och det är väldigt svårt att inte få henne att somna tidigare än 19 så nu är det tidiga mornar som gäller..

Ida passar Klara åt mig

I går så bestämde vi oss för att åka buss in till kungsbacka och äta lunch med farfar,faster och kusiner. En väldigt god lunch men inte så lungn lite svårt kanske med 4 tjejer.


Efter maten skulle vi gå till lekplatsen och leka det blev inte så länge då det började regna..Jag gick till Daniels jobb för att hämta våran bil som han hade tagit till jobbet men vi skulle ta hem. Ida gick med Jonna hem dit vi också kom sedan.

När vi åkte hem senare på eftermiddagen skulle vi vägen om coop för att köpa kräftor vi ska ju på kräftskiva idag. Just när vi gick ur bilen kom det värsta regnet på länge...Men vi fick köpt kräftor och lite annat när jag skulle lyfta in påsen gick den sönder den var ju kass på grund av allt regn..

Väl hemma kom Måns och hans mamma över och lekte. När jag skulle göra mig iordning för min maskerad med jobbet så va Ida med dom ute en stund. Jag skulle inte klä ut mig det hade jag betämmt mig för sedan länge då jag inte kommmit på något att vara temat var artist...Svårt..

Men vid 17.45 kände jag nää jag mmåste nog klä ut mig...Så då var det mycket tankar och funderingar..vad har jag hemma m.m Tillslut kom D på att jag kunde vara Madonna.

1 kommentar:

Bodil sa...

Helskön bild på Madonna!!!!
Kram Bodil