20 augusti 2009

I går kväll hade vi besök av mormor en stund. Hon var här och lämnade en växt behöver ju några nu i huset..
När hon sedan åkte var hon snäll och körde in mig och Nettan "grannen" till kungsbacka vi bestämde i förra veckan att vi skulle gå på räkfrossan på rumpan bar..Vi kom dit och kände att vi var mer hungriga än så. Vi tog en cider där sedan gick vi till Esters där dom har grillbuffe varje onsdag så vi åt mycket god varm mat där.. Sedan tog vi bussen hem vid 23 tiden. En mycket trevlig kväll.

Så lite seg var jag allt i morse när Daniel gick till jobbet. Men vi var på förskolan kl 9 jag sa hej då och Klara och Ida vinkade sedan var det inte mer med det. Väl hemma så njöt jag av lugnet..Åkte sedan till Storgatan och åt lunch och efter det tvätt av bilen..Den ska på service i morgon lite roligare att lämna in en ren bil.

När jag hämtade tjejerna så berättade Malin att allt hade gått bra även idag..`Klara hade somnat på madrassen efter en kvart och sov fotfarande när jag kom. Ida hade varit väldigt nyfiken på att sova så hon hade undrat hela dagen när dom skulle vila.. Hon sov också en stund mest för att Klara skulle känna sig trygg.

Nu ikväll efter att Daniel kommit hem har han sågat lite grenar på vår stora björk. Ida har fått en gunga iden och då behövde det rensas lite det blev super..
Den nya gungan

Det är roligt tycker Ida (jag med)


Ida Måns och Klara äter goda maskar

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så roligt att ni trivs så bra i huset. Vi ser fram emot att ta hand om Klara nästa helg. Alltid roligt att läsa din blogg. Trevlig helg och stor kram från oss på Fåelsängen.