23 augusti 2009

Bilder från en rolig dag..

Idag har vi fixat hemma igen det finns att göra kan man säga..
Vi har klyvt ved, sågat ved, gösslat, fixat med gungan och ringar till Klara, klippt gräs, städat i hobby rummet och så har vi hunnit träna också, vi har nu en rodd maskin hemma i hobby rummet.

Ida har lekt med Jonna som kom hit efter lunch tjejerna har gjort allt möjligt, varit på lekplatsen, cyklat och lekt mamma, pappa barn det är väldigt roligt. Vi grejade en del när Jonna var här för dom lekte så bra. Men när jag var klar med gräset så ängnade vi dem lite tid. Jag tog alla tre och cyklade till en förskole lekplats som är väldigt trevlig det tyckte dom också.








Sedan lekte dom hemma i gungan och stegen som Daniel använt. När Jonna gick hem vid 17 tiden ville Ida följa med i bilen men det tyckte inte jag för då hade hon somnat i bilen.. Så hon och Klara fick se på tv en stund. När jag gick och titta till dom så sov Ida framför TV:n där fick jag för det..


Tre aktiva tjejer..


Jag är en kul prick..
Jag är en hejare på att klä ut mig..

Inga kommentarer: