19 augusti 2009

Vem ska passa er då??

I morse vid frukostbordet satt vi hela familjenoch pratade vi berättade för dom att både mamma och pappa skulle följ amed till förskolan idag för att prata med fröken men att vi sedan skulle åka och dom skulle stanna. Ida säger "vem ska passa er då??"

Vi lämnade som sagt tjejerna och åkte på lite olika ärenden som avslutatdes med lunch på Storgatan 1 med farfar, Sofi och Elsa..Man hinner väldigt mycket på två timmar när det inte är några smottingar med.

Vi hämtade flickorna och dom hade haft det super bra, att äta där gick bra det var första gången idag.

Klara vill ofta sitta på potta och toa men det är inte så ofta det blir resultat

1 kommentar:

Olivia sa...

Vad skönt att det går så bra, det gör det hela så mycket enklare! :)
För Lucas går det bra också, mycket bättre än jag föreställt mig måste jag erkänna! Han verkar vara redo för dagis och tycker att det är kul där!
(Däremot har det gått sämre för mig, jag har börjat förstå att det är JAG som är problemet, att jag inte kan släppa iväg honom riktigt, så det är nu Magnus som får sköta inskolningen och jag måste hålla mig borta...)
Kram