13 augusti 2009

Jobbar och har lite rast...

Igår så var vi hos Daniels kusin Roger med familj i Gråbo dom har Lucas 5 år och lilla Lovisa som blir ett år i november. Ännu en liten bebis kommer i deras familj nästa år. Grattis. Daniel skulle hjälpa dom med elen till deras tvättmaskin som skulle flytta upp från källaren. Vi fikade och barnen lekte.

Sedan blev det stopp på både rusta och ikea. Lite saker behövs varje dag i vårat nya hem för att allt ska funka. Nu kan jag hänga tvätt inne också det är ju bra i detta regninga land....

Väl hemma igen blev det mat och sedan gick jag och vilade i källaren och barnen och Daniel gick över till grannarna. Jag fick sovit en stund skönt.

När jag vaknade så blev det kvällsmat och bad för flickorna idag är det ju dax för första dagen på dagis. Jag fick namnat kläder och packat lite extra kläder till att ha kvar på dagis. Lite tråkigt att inte få vara med men så är det ju.
Nu ska jag snart få gå hem och sova det ska bli skönt. Det har regnat väldigt mycket ute inatt...

Inga kommentarer: