22 augusti 2009

Inskolningens sista dag

Igår lämnade jag tjejerna klockan 7.30 på förskolan. Det var dax att prova att äta frukost. Lämningen gick utmärkt inte ett ljud tydligen. När jag lämnat dem åkte jag hem och tog det lungt.

Kvällen innan så hade våran oljepanna gått sönder så jag väntade på en kille från Votab som skulle komma och titta på den. Men innan dess han jag hämta bilen från servicen. Votab killen kom vid lunch och konstaterade att brännaren var kass... Tråkigt men vi fick låna en brännare tills vi fixat något annat.

Klockan 15 hämtade jag tjejerna, Jag möttes av en fröken som sa ni har helt underbara flickor. Känndes roligt att höra. Frukosten, lunchen, vilan och mellanmålet hade gått utmärkt.

Vi cyklade hem och lekte ute tills det var dax för middag och sedan fredagsmys med popcorn till barnpogrammen efter detta så var tjejerna så trötta.

Inga kommentarer: