26 augusti 2009

Tjejernas första tidiga morgon på dagis..

När jag jobbat klart i morse var jag så nyfiken på hur allt hade gått hemma.. Daniel hade väckt Ida men hon blev inte nöjd och sa att jag ska sova många timmar till...

Men när D väl fått sagt att dom skulle till Dagis och att dom skulle få äta macka i cykelvagnen på väg dit gick det bra. Dom hade kommit dit 6:15 när Daniel skulle gå vinkade Klara till fröken som att hon skulle följa med pappa. Men det hade gått bra när han gick dom var först av alla barnen där...

Skönt att höra tyckte jag då jag somnade gott hemma när jag pratat med honom. Jag sov llite oroligt idag vet inte varför men det är så ibland. Men jag sov i två omgångar och gick upp vid 15 tiden. Iväg och hämtade tjejerna som hade haft en toppen dag.. Klara hade fått sova mellan 8:30-9 för att orka vara med och det hade funkat somnade ändå gott vid 12 tiden och sov sina två timmar.. Efter lunch som tydligen blev många saltgurkor idag...

Hemma blev det lek ute och sedan middag, efter detta kom farmor och farfar förbi och fikade. Nattningen kom snabbt sedan då Klara var helt slut vid 18:45 somnade hon. Ida var uppe lite längre.

Kvällen går väldigt snabbt när man hämtar på dagis klockan 16..

Inga kommentarer: